kop%201%20goudlogo.jpg logo1.jpg

lijn.jpg

Straatkompas 2016                                                    Beste,

Bij deze presenteert Stichting GOUD met trots het nieuwe Straatkompas. Het Straatkompas is bedoeld als praktisch eerste hulpmiddel voor mensen op straat.

Voor mensen die een eigen huis hebben, is de toegang tot voorzieningen en internet over het algemeen makkelijk. Voor mensen die op straat leven is deze toegang beperkt.

Stichting GOUD heeft daarom, in navolging van Volksgezondheid Utrecht en na veelvuldig verzoek vanuit de mensen op straat het, het Straatkompas opnieuw uitgebracht.

Het Straatkompas is mede vanuit subsidie door gemeente Utrecht gefinancierd. Stichting GOUD wil dan ook namens alle gebruikers van het Straatkompas de gemeente hartelijk bedanken. Op deze manier blijft het Straatkompas voor de mensen op straat beschikbaar.

Stichting GOUD wenst alle gebruikers van het straatkompas een veilige route toe!
Met hartelijke groet,
Saskia Schretlen

Straatkompas 2014

Op verzoek, het nieuwe Straatkompas, een praktische gids voor wie stuurloos is of dreigt te raken.

Voor mensen die een eigen huis hebben is de toegang tot voorzieningen en internet over het algemeen eenvoudig. Voor mensen die op straat leven is deze toegang beperkt. Het Straatkompas is een hulpmiddel voor diegenen die op zoek zijn naar hulp en voorzieningen binnen de stad Utrecht. Aangezien de laatste editie van het Straatkompas alweer sterk verouderd was, heb ik – in navolging van Volksgezondheid Utrecht (voorheen GG&GD) en na veelvuldig verzoek vanuit de doelgroep – mij ingezet om de informatiegegevens waar nodig te actualiseren, te wijzigen en te vernieuwen. Dankzij een eenmalige subsidie van de gemeente Utrecht is het Straatkompas in 2014 opnieuw uitgebracht. Voor klanten gratis te verkrijgen en voor professionals/organisaties te koop bij Stichting GOUD.

oranje geel blauw